Share

Müşteri görüşleri

Delanchy Group, Renault Trucks'ın elektrikli kamyonlarını kullanıyor

Dağitım

Elektrikli Araçlar

4min
Renault Trucks D Z.E. Delanchy

Brigitte Delanchy, 1968'de Lorient'te kurulan bu aile şirketinin CEO'su ve şu anda 3.200 çalışanı ve yolda 1.000 araçla ulusal kapsama alanı sağlıyor. Sürdürülebilir gelişmeye ve çevreyi korumaya tavizsiz bir şekilde bağlı olan şirket, yine Renault Trucks'ın elektrikli kamyonlarını kullanıyor ve geleceğe bakıyor. İşte Brigitte'in kendi sözleriyle hikaye.

Renault Trucks Z.E Delanchy Illustration

"İşimi seviyorum! Özellikle 24 saat içinde teslim edilecek taze ürün söz konusu olduğunda lojistik akışlarını yönetmek. Bu, yalnızca verimlilik ve ayrıntılara inanılmaz bir dikkat gerektirmekle kalmaz, aynı zamanda yeniliğe karşı gerçekçi bir tutum gerektirir. 2017'de Renault Trucks'tan prototip bir elektrikli kamyon almaya karar verdiğimizde, aslında yaptığım şeyin geleceğe yatırım yapmak olduğunun tamamen farkındaydım. Bu% 100 elektrikli ve sessiz araç, Lyon ve çevresinde hala geçimini sağlıyor. Her gece, Lyon'daki Halles Paul Bocuse'a, bir gün önce Lorient'te yakalanan ve "klasik" frigorifik kamyonlarımızla taşınan deniz ürünleriyle teslimat yapıyor.

Doğal olarak, ikinci bir elektrikli araç olan bir Renault Trucks D Z.E. satın alarak bu başarının üzerine inşa etmeye karar verdik. Rungis uluslararası toptan satış pazarından Paris'e hizmet vermek. Bu yatırım, araç filomuzu tamamlamanın ötesinde, sürdürülebilir kalkınma stratejimizin bir parçası ve 2016'da enerji geçişimiz başladı, aynı zamanda misyonu dünyayı bir tur atmak olan hidrojenle çalışan Energy Observer'ın ortakları olurken. kendi gücünü üreterek ve kullanarak ve sıfır sera gazı veya ince partikül yayarak altı yıllık süre.

Ulaşım endüstrisi enerji geçişini günlük olarak sunmak

Energy Observer ile olan bu ortaklığın ötesinde, ilk hidrojen kamyonunu dört gözle bekliyorum. Şirketi 1968'de ilk Saviem kamyonlarından biriyle kuran babam Joseph her zaman hidrojene inanıyordu. Bir şekilde aile geleneğini sürdürüyorum! En büyük gururum, ulaşımın enerji geçişine aktif olarak katkıda bulunmaktır. Delanchy'de bunu pratikte Lyon ve Paris'te her gece dolaşımda olan iki Renault Trucks elektrikli kamyonumuzla yapıyoruz. Bunun gelecek için bir çözüm olduğuna ve yaygınlaşacağına dair hiçbir şüphem yok.

Kısa vadede, Fransa'da hizmet verdiğimiz büyük şehirlerin - Paris, Lyon, Marsilya, Bordeaux, Toulouse, Annecy vb. - teslim edilmesini sağlamak için filomuza birkaç yeni Renault elektrikli kamyonu tanıtmayı umuyorum. söz, bizim de bulunduğumuz İtalya ve İspanya.

Aslında, 2021'de 20 civarında elektrikli kamyona kolayca ihtiyacımız olabilir! Ama numara ne olursa olsun, Renault Trucks'a sadık kalacağım. Ekipleri, maceralarında bizimle çalışmayı seçti. İlk iş modelimiz olarak prototipimizi çalıştırırken her zaman yanımızda oldular. Ve şahsen, bu aracın endüstriyel başarısına biraz katkıda bulunduğum için gurur duyuyorum.

CSR taahhütlerinin karayolunda teslimi

Şehir içi elektrikli kamyonları kullanmayı seçerek, aslında Delanchy Group tarafından verilen CSR taahhütlerini yerine getiriyoruz. Sadece CO2 nitrojen oksit (NOx) ve ince partikül emisyonlarımızı azaltmakla kalmıyor, aynı zamanda verimliliği artırıyor ve kurumsal imajımızı iyileştiriyoruz. Elektrikli kamyonlarımızın bu kadar sessiz olması, soğuk zincirde herhangi bir kesinti olmadan ve çevreye veya bölge sakinlerine herhangi bir zarar vermeden geceleri teslimat yapmamızı sağlıyor.

Ayrıca şoförlerimiz özellikle elektrikli tır kullanmaktan gurur duyuyorlar ve dizel araçlardan geçişi çok kolay yaptılar. İlk bakışta herhangi bir gürültünün olmaması biraz şaşırtıcı olsa da kullanımın son derece basit olduğunu söylüyorlar. Son olarak, bağımsız olarak günlük 60 milden fazla mermi yapan bu kamyonlar, termal motor eşdeğerlerinden daha az bakım gerektirir. Bu, bu araçların zaman içindeki toplam sahip olma maliyetini hesaplarken dikkate alınması gereken bir noktadır.