Renault Trucks Türkiye
LA ROCHELLE POIDS LOURDS SAINT-VIVIEN
Renault Trucks dealers at SAINT VIVIEN, France
Kapalı
Numarayı Görüntüle
Resepsiyon Saatleri
| Pazartesi | 08:15 - 12:00 / 14:00 - 17:45 |
| Salı | 08:15 - 12:00 / 14:00 - 17:45 |
| Çarşamba | 08:15 - 12:00 / 14:00 - 17:45 |
| Perşembe | 08:15 - 12:00 / 14:00 - 17:45 |
| Cuma | 08:15 - 12:00 / 14:00 - 17:45 |
| Cumartesi | 08:15 / 12:00 |
| Pazar | - |
General manager
Frederic POILANE
+33546300490
frederic.poilane@renault-trucks.net
+33546300490
frederic.poilane@renault-trucks.net
Sales contact
Laurent RENAUD
05 46 30 04 90
laurent.renaud@renault-trucks.net
05 46 30 04 90
laurent.renaud@renault-trucks.net
Service contact
Kevin Gerboin
+33546300490
+33607723040
kevin.gerboin@renault-trucks.net
+33546300490
+33607723040
kevin.gerboin@renault-trucks.net
Parts contact
Stephane MAGOIS
05 46 30 04 92
stephane.magois@renault-trucks.net
05 46 30 04 92
stephane.magois@renault-trucks.net
Rental contact
Alain Delozanne
+33546748501
alain.delozanne@renault-trucks.net
+33546748501
alain.delozanne@renault-trucks.net
3.9 / 5
89 Değerlendirmeler
19 Nisan 2025
Bertrand CHAMPION
Merhaba,
Renault Midlum aracımla ilgili bir sorun, özellikle de yağ basınç göstergesiyle ilgili bir sorun hakkında yaptığım telefon görüşmesinin ardından, oldukça kaba bir insanla karşılaştım. Durumu anlattım, sorunu teşhis etmek için sorun giderme adımlarını ve servisleriyle iletişime geçmemin mümkün olup olmadığını sordum. Daha önce servislerine gidip gitmediğimi sordu ve daha önce ödeme yapıp yapmadığımı öğrenmek için birkaç soru daha sordu. Ardından meslektaşıyla konuştu ve sorunumla pek ilgilenmeden gevezelik ettiğini duydum. Birkaç saniye sonra, "Sizin için yapabileceğimiz bir şey yok, yol yardımını aramanız gerekecek, hepsi bu," dedi.
Bunun üzerine Périgny'deki Garage Mullot adlı başka bir servisle iletişime geçtim ve sorunumu konuşup sorunun ciddiyetini belirlemek için bazı sorun giderme adımları uygulayabildim. Saint-Vivien'deki Renault Trucks'ın aksine, endişelerimi dinleyen profesyonellerdi... Umarım bir daha asla görüşmem.
13 Nisan 2023
jean philippe FLEURISSON
Randevu bir hafta önce yapıldı. O gün, açılır açılmaz geldi, sekreter bana atölyenin başka bir şeyle meşgul olduğunu ve kamyonuma zaman ayıramayacağını söyledi... 19'da boşuna 52 km dönüş ve iş beni bekliyor. Müşteriyle dalga geçmek sorun değil gibi görünüyor
4 Mart 2022
olivier chollet
2013 yılından beri işletiyorum ve üç traktör, dört tahıl römorku, bir platform römork ve bir MAN kancalı römork sahibiyim.
Fren dengesizliği nedeniyle, römorklardan birinin kamlarını ayarlamak için frenleri test ettirmeye gittim. Sorun tespit edildi, ancak sonra işler karıştı! Tamirciyle birlikte atölye resepsiyonuna geri döndüm ve atölye müdürü/resepsiyonisti bekledim. Birkaç dakika geçti ve tamirci, sanki sorunu kendim teşhis etmişim gibi doğrudan yedek parça departmanıyla iletişime geçmemi söyledi! Ben de ruhsat belgesiyle yedek parça departmanına gittim ve römork hakkında daha fazla bilgiye ihtiyaçları olduğunu söylediler. Bu arada müdür/resepsiyonist geri döndü ve tamirci, müdür ve yedek parça departmanı arasında şu konuda hararetli bir tartışma başladı: Bir iş emri var mı? Peki ya römorkun bilgileri? Cevap yok! (Kimse sadece 20 metre uzaklıktaki römorktan bilgi almaya zahmet etmedi!) Ertesi gün beni geri arayacaklarını söylediler. Ben de aracımla ayrıldım.
Ertesi günü bekledim ve telefon bile etmeden, gün sonunda sormak için atölyeye geri döndüm.
Resepsiyonist tamirciyle birlikte geri döndü ve aks numarasını not etmedikleri için römorkla geri dönmem gerektiğini söyledi!
Şaşkınlıktan sersemlemiş bir şekilde atölyeden ayrıldım.
Atölyeyle ilgili ciddi bir iletişim sorunu var! Şimdiye kadar servisin hizmetinden memnun kalmış olsam da, işini en iyi şekilde yapmaya çalışıyorlar, oraya gitmemenizi şiddetle tavsiye ediyorum.
Périgny'deki Negotruck garajına gitmeye karar verdim (zaten müşteri ama daha uzakta). Oradaki ekip ilgili ve güler yüzlüydü, arıza tespitini yaptı ve tüm bilgileri servise iletti. İki saatten kısa sürede fiyat teklifi verdiler, önce telefonla, sonra da e-posta ile randevu verdiler.
Doğru seçimi yapın!
18 Temmuz 2021
Patrice Drapeau
Çok güler yüzlü personel, müşterilere karşı ilgili, paranın karşılığı iyi, tavsiye ederim
22 Ağustos 2021
Vincent BRIDON
Bir karavanda ön sağ rulman tamiri yaptırdım ve değiştirmek için 3,5 saat ücret ödedim, yani tek bir rulman için çok büyük bir meblağ.
Tamircim her ikisini de 2 saatten kısa sürede hallettiği için, tatilin sonu için biraz para kazandırıcı oldu.
Acil bir durum olursa sorun değil, yoksa başka yere gitmek daha iyi.
Konukseverlik, şikayet edilecek bir şey yok.
Araç basınçlı yıkama makinesiyle yıkandı.