Renault Trucks Türkiye
FAURIE TRUCKS LIBOURNE
Renault Trucks dealers at ARVEYRES, France
Kapalı
Numarayı Görüntüle
Resepsiyon Saatleri
| Pazartesi | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| Salı | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| Çarşamba | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| Perşembe | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| Cuma | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| Cumartesi | - |
| Pazar | - |
General manager
Mickaël BOULMIER
m.boulmier@faurie.fr
m.boulmier@faurie.fr
Sales contact
Angel LOBATO
05 57 51 36 15
a.lobato@faurie.fr
05 57 51 36 15
a.lobato@faurie.fr
Service contact
Parts contact
Frédéric COSTE
05 57 51 36 15
f.coste@faurie.fr
05 57 51 36 15
f.coste@faurie.fr
Rental contact
Carlos FERNANDES
06 86 18 90 73
c.fernandes@faurie.fr
06 86 18 90 73
c.fernandes@faurie.fr
3.9 / 5
76 Değerlendirmeler
28 Ekim 2025
Vonnyck Leduigou
Hoş geldiniz için çok teşekkür ederim. Uzmanlığı ve anlayışı için Sayın Carlos'a özel teşekkürler. Bu Renault servisini tebrik ederim.
4 Mart 2025
S L
Yedek parça resepsiyonuna varıyorum, merhaba diyorum, o da bana merhaba diyor.
Yedek parça resepsiyonunda iki beyefendi var, her biri bilgisayarının başında. Bekliyorum, bekliyorum, kendi kendime oradaki tek müşteri olduğumu, yakında neye ihtiyacım olduğunu soracaklarını söylüyorum.
Hayır, varlığıma karşı tam bir kayıtsızlık, öyle ki kimse bana bir şey söylemeden bu kadar uzun süre beklemek beni sinirlendiriyor. Arkamı dönüyorum, gelmediğimi gayet iyi anlıyorum.
Yani benim için basit: Adamların karşılaması ve ilgisi göz önüne alındığında kamyonuma asla dokunmayacaklar.
20 Ağustos 2024
Olivier Dubergey
Merhaba
Renault Type C 430 26 tonluk kamyonu Ekim 2023'te sıfır olarak satın aldım, tek iş aracım
11 Temmuz 2024'te arızalandı (motorlu şanzıman bozuldu)
Kamyon Renault Libourne'a teslim edildiğinden beri
Parçaların her 3 günde bir gelmesi gerekiyor
Ama hala hiçbir şey yok
Hiçbir noktada nasıl çalıştığımı sormuyorlar
Şirketim tehlikede
Ve hiçbir şey, tek bir bilgi bile yok
Böyle bir şirket için bu kabul edilemez
Ne zaman bir çözüm olacak? Nasıl çalışacağım?????
Hızlı bir yanıt ve her şeyden önce kamyonumun tamir edilmesini, bu ay çalışmadığım için tazminat ödenmesini ve kiralama sözleşmesinin devralınmasını bekliyorum!
12 Ocak 2024
Coustes Amandine
Merhaba, Renault Trucks'ın hizmetlerinden yararlandığımdan beri birkaç kez gizli kameranın içinde olup olmadığımı merak ettim.
Birisinin onarımımı yapmaya tenezzül etmesi için aylarca beklemek zorunda kaldım.
Sonunda aracımı kurtarabildiğimde hem tamponum hem de tekerlek davlumbazları çıktı.
Aracımı geri getirmek zorunda kaldım, yoksa bir hayvana çarpanın ben olduğumu söyleyerek beni kötü davranışımla suçlamaya cüret ettiler.
İşçinin işini kötü yaptığını teyit ederek benimle aynı fikirde olan bir yöneticiyi işe almak zorunda kaldım.
Yeni parçalar geldiğinde onarım yapmak için benimle iletişime geçmemi söylediler.
Haftalar geçmesine rağmen geri dönüş sağlanamadığı için her seferinde farklı bir bahane ile (tedarikçiden parça gelmemesi, yanlış parça gönderilmesi vb.)
Minibüsü geri getirmek zorunda kaldım ve onarımları yeniden yapmak için bir iş gününü daha kaybetmek zorunda kaldım.
Kısacası aracımı akşam kurtardım, ertesi gün daha yakından bakınca tekrar sökülmüş olduğunu, tamponunun bile yerine bindirilmediğini gördüm.
Burada durmayacağım ve tüketici derneğinin yanı sıra hukuk departmanımla da iletişime geçeceğim.
Kayıp iş günlerime kıyasla zararım ve kazanç kaybım için.
14 Ağustos 2025
patrick favereau
Ben çok arkadaş canlısıyım 🙂