Renault Trucks Türkiye
A.T.C Van Damme BVBA
Renault Trucks dealers at Lochristi, Belgium
Kapalı
Numarayı Görüntüle
Resepsiyon Saatleri
| Pazartesi | 08:00 / 17:00 |
| Salı | 08:00 / 17:00 |
| Çarşamba | 08:00 / 17:00 |
| Perşembe | 08:00 / 17:00 |
| Cuma | 08:00 / 17:00 |
| Cumartesi | 07:00 / 12:00 |
| Pazar | - |
Servis
| Pazartesi | 07:00 / 18:00 |
| Salı | 07:00 / 18:00 |
| Çarşamba | 07:00 / 18:00 |
| Perşembe | 07:00 / 18:00 |
| Cuma | 07:00 / 18:00 |
| Cumartesi | 07:00 / 12:00 |
| Pazar | - |
General manager
geert@atcvandamme.be
4.2 / 5
150 Değerlendirmeler
29 Nisan 2022
Levent Doğan
Gayet iyi
13 Haziran 2025
Seher Güzel
Çok kötü hizmet, tamirci arabayı çekmediği halde fatura ödemek zorunda kaldık! Arabayı yeniden çalıştırdı, bu da arabanın artık tamamen bozulduğu anlamına geliyor. Arabayı garaja çekmek zorunda kalsaydı, tamir edilebilirdi ve araba bozulmazdı! Kötü çözüm, kötü iletişim ve son yorumlar hizmet hakkında yeterince şey söylüyor!
9 Mayıs 2025
Elwin Groenendijk
Bu garajdan harika bir hizmet aldık. İspanya'ya gidiyorduk ama ne yazık ki taş parçaları yüzünden radyatörümüzden su sızıyordu. Paskalya civarında her yer kapalıydı ve Paskalya'dan sonraki Salı günü hiçbir yerde yer yoktu. ATC van Damme'ı bulduk. Sahibi bize yardımcı oldu ve hemen yola koyulduk. Çocuklar için ikramlar da dahil!
Tebrikler ve tekrar teşekkürler!
14 Aralık 2024
Ben Coppens
Önceki yorumları pek anlamadım...
Satın alma işlemiyle başladı (yanlış araç teslim edildi), ancak uzun tartışmalardan sonra sonunda doğru aracı aldım.
1 yıl:
Direksiyon kutusu kırıldı ve bunun garanti kapsamında olup olmadığı konusunda zaten şüpheler vardı. Bunu bana açıklamanız gerekecek.
Bir yıl sonra:
Cam sistemi kırıldı. Bakım sırasında tamir edildi, ancak bunun için de ücret aldım.
Garanti kapsamında olduğuna inandığımı söyleyerek bu konuyu onlara açtığımda, tamamen şaşkına döndüler ve kabul ettiler, ancak yine de işçilik için 300 € ek ücret ödemek zorunda kaldım.
Önceki bakım:
Pedal armatürü öylece kırıldı.
Bilgi almak için servise gittim ve yine cevap, "Bu asla garanti kapsamında değil ve sık sık oluyor." oldu.
Bu benim için çok ileri bir adımdı.
Bu yüzden ilişkimizi bitirdim.
O zamandan beri yeni bir servise gittim ve bir daha sorun yaşamadım.
Birkaç meslektaşım da aynı şeyi yaşadı.
Bu gerçekten utanç verici.
11 Aralık 2024
Stijn De Groote
0'ın altında hizmet! Bir müşteriyi aramak için 4 haftaya ihtiyaçları var! Ve sonra ekstra maliyetler hakkında şemsiyelerini açıyorlar! Bu çok pahalı bir geri görüş kamerasıydı. Beni bir daha asla orada görmeyecekler!