• facebook
  • twitter

KAMYON BİR KÂR
MERKEZİDİR

Renault Trucks K KÂRLILIK Euro 5
  • 3 EGZOZ ÇIKIŞI: SOL TARAFTA, ŞASİ ALTINDA VEYA DİKEY

  • 3 TÜR ÜSTYAPI BAĞLANTISI: ÜSTYAPIYA GÖRE, ESNEK, YARI-ESNEK VE RİJİT

  • ÜSTYAPI İHTİYAÇLARINI KARŞILAYAN ARACI SEÇMEK İÇİN ÇOK SAYIDA DİNGİL ARALIĞI SEÇENEĞİ

  • 6X4 ÇEKİCİ ÜSTÜNDE 120 T VE 6X4 KAMYON ÜSTÜNDE 100 T TAŞIYABİLEN RENAULT TRUCKS K, ENGEBELİ ARAZİDE YÜKSEK AYKA GEREKTİREN İŞLER İÇİN İDEALDİR
  • VİNÇ KURULUMU İÇİN MEKANİK ÖNDONANIM

TEKNİK KAPASİTESİ, AYKA: 120 T, AYA: 50 T *

*6x4 çekicide *AYKA 120 t ve 8x4 kamyonda AYA 50 t

HİZMETLER

Bir Renault Trucks aracı edinirken, bir kamyondan çok daha fazlasını satın alabilirsiniz. Kârlılığınızı artırmak için tasarlanmış geniş bir hizmet yelpazesi emrinizde. Böylece ihtiyaçlarınızın önceden karşılanacağından, faaliyetinizin özelliklerinin hesaba katılacağından ve kamyonunuzun kuruluşunuz için gerçek bir gelişim unsuru olacağından emin olabilirsiniz.

  • OPTIFUEL INFOMAX

Renault Trucks tarafından Euro 5 motorları için seçilen teknolojiler, yakıt tasarrufunu ve daha önce ulaşılmamış bir performans seviyesini garanti eder. Kârlılığınızı arttırmanız için gerekli olan ana nitelikler.

  • OPTIDRIVER ŞANZIMAN

    zorlu kullanımlara odaklı, 4x4, 6x6 araçlarda ve 120 tona kadar.

    OPTIDRIVER ROBOTIZE ŞANZıMAN STANDART

  • ÇİFT REDÜKSİYONLU TAHRİKLİ TANDEM DİNGİL

    zorlu arazide daha fazla çekiş için.

  • OFF ROAD MODU, ŞANTİYEDE SÜRÜŞÜ KOLAYLAŞTıRMAK İÇİN ŞANZıMANıN VİTES GEÇİŞ STRATEJİSİNİ DEĞİŞTİRİR

  • POWER MODU, SÜRÜCÜNÜN ZORLUKLARı AŞMASıNı SAĞLAR

  • ÇELİK TANK

    maksimum dayanıklılık için.

K gamı, sefer sayısını azaltmanızı sağlamak amacıyla ağır yükler taşımak için tasarlanmış şasi ile donatılmıştır. Üstyapı çalışmalarını kolaylaştırmaya ve azaltmaya yardım eden çok sayıda öndonanım.

  • ÜSTYAPI İŞLEMLERİNİ KOLAYLAŞTıRMAK

    için şasi kolları üzerinde bağlantı kulakları.

  • ARKA ŞASİ UZANTıSı

    şasi kollarının kesilmesini önlemek için 50 mm aralıklı uzunluklar halinde temin edilebilir.

  • PTO

    dururken veya seyir halinde üstyapı ekipmanlarını çalıştırmak için şanzıman veya motor üzerinde.

Aerodinamik tasarım, entegre teknolojiler, rasyonel sürüş eğitimi: her şey yakıt tüketiminizi daha da düşürmenizi sağlamak için düşünülmüştür.

  • TRAPEZ BİÇİMİNDE KABİN

    daha iyi hava penetrasyonu ve daha iyi manevra kabiliyeti için.

  • HAVA PENETRASYONU KATSAYISI (CX)

    %12’ye kadar arttı.

KAMYON SİZİ ASLA YARı
YOLDA BıRAKMAMALıDıR

Renault Trucks K SAĞLAMLIK Euro 5
  • 8 MM KALINLIKTA DÜZ ŞASİ KOLLARI

  • OFF-ROAD KULLANIM İÇİN TASARLANMIŞ ÇELİK MAZOT DEPOLARI

  • BAKIMLARINI KOLAYLAŞTIRMAK İÇİN ELEKTRİK VE PNÖMATİK HATLARIN AYRILMASI

  • ÇOK AĞIR UYGULAMALAR İÇİN MAFSALLARI YAĞLAMALI 8 VEYA 9 T MEKANİK SÜSPANSİYONLAR

AÇIKTA BULUNAN TÜM PARÇALARA ÇELİK KORUYUCULAR

ZORLU KOŞULLAR İÇİN SAĞLAM KAMYONLAR

Yeni Renault Trucks şantiye araçları, titizlikle test edilmiş bileşenler, ekipmanlar ve sağlam çözümler ile tasarlanmıştır. Aracın dış tasarımında da bulunan bir sağlamlık.

Renault Trucks K SAĞLAMLIK Euro 5
  • DİNGİL ALTINDA YERDEN YÜKSEKLİK 380 MM*

    *13R22.5 lastik ve D560 depo ile

  • DEPONUN ALTINDA YERDEN YÜKSEKLİK 515 MM*

    *13R22.5 lastik ve D560 depo ile

  • 24 İNÇLİK TEKERLEKLER İLAVETEN 6 CM DAHA FAZLA YERDEN YÜKSEKLİK KAZANDIRIR

HİZMETLER

Bir Renault Trucks aracı edinirken, bir kamyondan çok daha fazlasını satın alabilirsiniz. Kârlılığınızı artırmak için tasarlanmış geniş bir hizmet yelpazesi emrinizde. Böylece ihtiyaçlarınızın önceden karşılanacağından, faaliyetinizin özelliklerinin hesaba katılacağından ve kamyonunuzun kuruluşunuz için gerçek bir gelişim unsuru olacağından emin olabilirsiniz.

  • RENAULT TRUCKS FİNANS VE SİGORTA

Yeni Renault Trucks şantiye araçları, titizlikle test edilmiş bileşenler, ekipmanlar ve sağlam çözümler ile tasarlanmıştır. Aracın dış tasarımında da bulunan bir sağlamlık.

  • %100 ÇELİKTEN TAMPON

    bakım maliyetlerini azaltmak için üç parçalı standart.

  • DARBEYE KARŞı DAHA İYİ DİRENÇ SAĞLAYAN

    far koruma kafesleri ve tamponlar içine gömülü polikarbonat camlar standarttır.

  • ŞASİ İSKELETİNİN MEKANİK DİRENCİNİ

    garanti altına alan genişletilmiş şasi kolu takviyeleri çeşidi.

  • YARI ELİPTİK VEYA PARABOLİK SÜSPANSİYON

    26 t parabolik 3 yaprak, 32 t yarı eliptik 11 yaprak, 32 t parabolik 4 yaprak.

  • GENİŞLİĞİ ÖNDE DARALAN KABİN

    DAHA YÜKSEK MANEVRA KABILIYETI IÇIN.

  • MASKELENMİŞ ARAÇ

    Türkiye’de gerçek çalışma koşullarında test edildi (maden işletmesi).

    ZORLU KOŞULLARDA YAPILAN 5 MİLYONDAN FAZLA KİLOMETRE

  • KOLAY MANEVRA İÇİN AZALTıLMıŞ DÖNÜŞ YARıÇAPı

  • RAKİPLERİ ARASINDA EN İYİ YAKLAŞMA AÇISI

  • TEKERLEKLER ARASı VE TAHRİKLİ DİNGİLLER ARASı DİFERANSİYEL KİLİTLERİ TÜM MODELLERDE STANDART

KAMYON İŞİNİZİ
KOLAYLAŞTıRMALıDıR

Renault Trucks K KONFOR Euro 5
  • KABİNE GİRİŞ, AYNI HIZADA, GENİŞ VE KAYDIRMAZ BASAMAKLAR SAYESİNDE KOLAYDIR

  • TAVANDA VE KABİNİN ARKASINDA DAMPERE ERİŞİMİ KOLAYLAŞTIRMAK İÇİN İKİ ADET TUTAMAK VARDIR

  • YÜKÜ KOLAYCA KONTROL ETMEK İÇİN YANDA ÜSTYAPıYA ERİŞİM BASAMAĞI

  • ÖN CAMA ERİŞİMİ KOLAYLAŞTIRMAK İÇİN TUTAMAKLAR

YÜKLEME KONTROLÜ İÇİN YAN BASAMAK

MÜKEMMEL BİR ÇALIŞMA ARACI

Rahat yaşanabilirlik, sürüş konforu, kabine giriş kolaylığı ve üstyapı sürücünün günlük hayatını kolaylaştırır. Çeşitli fren sistemleri ve sürüş desteği maksimum bir güvenliği garanti eder. Bir kamyondan fazlası: Renault Trucks K verimliliğin artırılması için mükemmel bir iş aracıdır.

Rahat yaşanabilirlik, sürüş konforu, kabine giriş kolaylığı ve üstyapı sürücünün günlük hayatını kolaylaştırır. Çeşitli fren sistemleri ve sürüş desteği maksimum bir güvenliği garanti eder. Bir kamyondan fazlası: Renault Trucks K verimliliğin artırılması için mükemmel bir iş aracıdır.

  • RENKLİ 7” EKRAN VE ÇOK FONKSİYONLU DİREKSİYON SİMİDİ

    telefon, hız düzenleyici ve sınırlayıcısının kontrolünü ve menülerde gezinmeyi sağlar.

  • KABİN HACMİNDE ARTIŞ

    bağımsız kalorifer ve bir çok faydalı eşya gözleri ile.

  • DİSK FRENLER

    Artık 6x4 ve 8x4 araçlarda mevcuttur.

    OPTIBRAKE+: 414 KW YAVAŞLATMA GÜCÜ*

    *Bir DXi 13 motor ile

  • facebook
  • twitter