Haberler
rss


 

23.02.2011

Renault Trucks’ın internet sitesi yenilendi…

Renault Trucks internet sitesinin yeni bir versiyonunu ziyarete açtı. Tamamen büyük kullanıcı kitleleri ve onların beklentileri göz önüne alınarak hazırlanan site önceki versiyonuna göre daha kolay bir site içi dolaşım sunuyor.. Hem tasarım hem de içerik dizini olarak yenilenerek daha akıcı, daha modern bir yapıya kavuşturuldu, ayrıca doğru bilgiye birkaç saniyede ulaşılıyor….

Renault Trucks’ın internet sitesi yenilendi2009 yılında, Renault Trucks, yük taşımacılığına yönelik bilinci ön plana çıkartma amacı ile yeni marka imzasını « Renault Trucks Deliver » sloganıyla duyurmuştu. Bu çalışmanın asıl amacı taşımacılık endüstrisinin vazgeçilmez bir insani ve ekonomik faaliyet olduğunu konusunda kamuoyunu bilinçlendirmekti. Karayolu taşımacılığı olmadan ne kahvaltıda peynir bulunabilirdi, ne istasyonlarda benzin, ne hastanelerde ilaç… Kamyonların olmadığı bir toplum düşünülemezdi. Renault Trucks, bu söylemini yeni bir görsel kimlik geneline yayarak tüm iletişim araçlarına uyguladı. Bu söylemin paralelinde yenilenen internet sitesi de müşterilerinin hizmetine sunuldu.


Uzun yıllara dayanan köklü bir tarihe sahip olan Renault Trucks bugün itibariyle yüz kadar ülkede faaliyette bulunuyor. Üreticinin internet yapısının merkezini oluşturan portal (www.renault-trucks.com) bir kurumsal siteye ve yüz kadar yerel siteden oluşmaktadır.

Renault Trucks’ın internet sitesi yenilendiHer tür kullanıcı için düşünülmüş ve geliştirilmiş olan yeni internet sayfası, kullanıcının profili ve beklentileri ne olursa olsun, en tutarlı bilgiye mümkün olan en kısa sürede ulaşması amacı ile hazırlandı. Yeni sayfanın özellikleri hakkında görüşlerini açıklayan Renault Trucks Internet ve eBusiness sorumlusu Franck Nallet: « Bir internet ziyaretçisi bir sayfanın açılması için yaklaşık dört saniye kadar sabır gösteriyor ve kendisine uyan bilgiye ulaşmak için ortalama yedi saniye ayırıyor: dolayısıyla yeni Renault Trucks web ortamının en önemli özellikleri hız ve etkililik olmalıydı. Tasarım, ergonomi ve içerik dizini son kullanıcının beklentilerini karşılayacak şekilde geliştirildi. Önceliklerin başında ziyaretçilerin bayilerimizle çok hızlı bir şekilde buluşturulabilmesini sağlamak geliyordu. Bugün “bayi arama” ve “beni arayın” fonksiyonları sayesinde ziyaretçiler hizmet ağımızla iletişim kurabilir ve birkaç tıklamayla kolayca bilgi edinebilirler ! ».dedi.

Aynı etkililik vizyonu içinde siteye iki tane site içi dolaşım prensibi uygulandı. Birinde yeni marka kimliğinin sembolü olan kırmızı renkli « Renault Trucks Deliver » kutusundan açılan ve araçlarla ilgili bilgilere ulaştıran site içi dolaşım yolu, diğerinde ise sayfanın üst kısmına yerleştirilmiş ve tüm içeriklere ulaşmayı sağlayan site içi dolaşım yolu.

Yeni İnternet ortamı öncekilerde olmayan performanslara ve site içi dolaşım konforuna sahip ve tabi ki PC’lerde ve Mac bilgisayarlarda, ayrıca iPad, iPhone, Androïd, Black Berry cihazlarında kullanılan İnternet tarayıcılarıyla (Internet Explorer, Firefox, Google Chrome, Safari…) tamamen uyumlu .

rss