• facebook
  • twitter

KAMYON BİR
KÂR MERKEZİDİR

Renault Trucks C KÂRLILIK Euro 6
  • DÜŞÜK HIZLARDA BİLE YÜKSEK ENJEKSİYON BASINCI SAĞLAYAN COMMON RAIL SİSTEMİ (DTI 11)
  • ADBLUE DEPOSU
  • ÇEVRE KİRLETEN EMİSYONLARIN ART-İŞLEME SİSTEMİ
  • ISIYI ARTIRMAK VE PARTİKÜLFİLTRESİNİN REJENERASYONUNU SAĞLAMAK İÇİN 7. ENJEKTÖR

  • PARTİKÜL FİLTRESİ:PARTİKÜLLERİN %95’TEN FAZLASINI TUTAR

  • OFF ROAD MODU,ŞANZIMANIN VİTES STRATEJİSİNİDEĞİŞTİREREK ŞANTİYEDE SÜRÜŞEUYGUN HALE GETİRİR

  • POWER MODU SÜRÜCÜNÜNZOR ARAZİ ŞARTLARINDA DAHARAHAT ÇALIŞMASINI SAĞLAR

Renault Trucks C KÂRLILIK Euro 6
  • 3 TÜR ÜSTYAPI BAĞLANTISI:ESNEK, YARI ESNEK VE RİJİT

  • 4 EGZOZ ÇIKIŞI: SOL YAN, RAYIN İÇİNDE,DİKEY VE DİKEY+ DİKEY SUSTURUCU

  • 6X4 KAMYON VE ÇEKİCİDE 100 TONA KADAR ÇIKABİLENYÜK KAPASİTESİ

  • ÜSTYAPI İHTİYACINA UYGUN ARAÇ SEÇİMİ SAĞLAYANÇOK ÇEŞİTLİ DİNGİL ARALIĞI TEKLİFİ

  • VİNÇ KURULUMU İÇİN MEKANİKVE ELEKTRİK ÖNDONANIM

HİZMETLER


  • OPTİFUEL PROGRAMI
  • OPTIFLEET
  • OPTIFUEL INFOMAX

Renault Trucks tarafından yeni Euro 6 motorları için seçilen teknolojiler, yakıttan tasarrufu ve daha önce ulaşılmamış bir performans seviyesini DTI 13 motorla size garanti eder.

  • 8 DTI MOTOR

    250 ila 320 bg arasında common rail enjeksiyonlu.

    RAKİPLERİNDEN %20 DAHA FAZLA MAKSİMUM TORK ARALIĞI

  • OPTIDRIVER ŞANZıMAN

    Şantiyede sürüş için off road modu standart

    OPTIDRIVER ROBOTİZE ŞANZIMAN STANDART

  • ÇELİK DEPO

    Maksimum dayanıklılık

  • ALÜMİNYUM DEPO

    %50’ye kadar azalan ağırlık için

Alüminyum depolar ve jantlar, disk frenler, tek redüksiyonlu tandem tahrikli dingil:boş ağırlığı optimize edilmiş Renault Trucks C size mükemmel faydalı bir yük sağlıyor.Üstyapı çalışmalarını kolaylaştırmaya ve azaltmaya yardım eden çok sayıda öndonanım.

  • ŞASI KOLLARI ÜSTÜNDE BAĞLANTI PLAKALARI

    Üstyapı çalışmalarını kolaylaştırır.

    22,8 TONA KADAR FAYDALI YÜK

  • PTO

    Üstyapı üretici donanımlarını yürürken veya dururken çalıştırmak için

  • ŞASİ ARKA UZANTISI

    şasi kollarının kesilmesine gerek kalmaması için 50 mm’lik artışlarla mevcuttur.

  • YÜK GÖSTERGESİ*

    Dingil başına düşen yükü, araç grubunun ve yürüyen katarın ağırlığını bildirir.

    * arka pnömatik süspansiyonlar ile

    TESLİM SÜRENİZİ KISALTMAK İÇİN %20 DAHA KISA SÜREDE ÜSTYAPI MONTAJI

Aerodinamik tasarım, entegre teknolojiler, rasyonel sürüş eğitimi:Her şey daha da az yakıt tüketimi için düşünüldü.

  • CX (HAVA PENETRASYONU KATSAYISI) %12’YE KADAR İYİLEŞTİRİLDİ

  • TRAPEZ BİÇİMLİ KABİN

    Daha iyi hava girişi ve daha iyi manevra kabiliyeti

    CX (HAVA PENETRASYONU KATSAYISI) %12’YE KADAR İYİLEŞTİRİLDİ

Renault Trucks C’nin 2,3 metre boyutundaki kabini , standart olarak DTI 8 motor ve robotize Optidriver şanzıman ile donatılmıştır. Alçaltılmış ve optimize faydalı yük ile verimli halegetirilmiş kabin sayesinde muhteşem bir konfor sunmaktadır.

KAMYON SİZİ ASLA
YARI YOLDA BIRAKMAMALIDIR

Renault Trucks C SAĞLAMLIK Euro 6
  • ÇOK AĞIR UYGULAMALAR İÇİN MAFSALLARI YAĞLAMALI 7.1 ILA 9 T ARASI MEKANİK SÜSPANSİYONLAR

  • 7 VEYA 8 MM DÜZ ŞASİ KOLLARI
  • OFF-ROAD KULLANIM İÇİN TASARLANMIŞ ÇELİK MAZOT DEPOLARI

  • BAKIMLARINI KOLAYLAŞTIRMAKİÇİN ELEKTRİK VE PNÖMATİKHATLARIN AYRILMASI

  • 13T İLE 26T ARASI PARABOLİK VEYAPNÖMATİK ARKA SÜSPANSİYONLAR

Renault Trucks C SAĞLAMLIK Euro 6
  • DİNGİLİN EN ALTNOKTASININ YERDEN YÜKSEKLİĞİ 312 MM*

    * 13R22.5 lastik ve D560 depo ile

  • ÇİFT REDÜKSIYONLU TAHRİKLİ DINGIL 21T

HİZMETLER


  • RENAULT TRUCKS FİNANS VE SİGORTA
  • SATIŞ SONRASI AĞI
  • 7/24 DÜĞMESİ
  • ONAYLI PARÇALAR

Yeni Renault Trucks şantiye gamı,titizlikle test edilmiş bileşenler,ekipmanlar ve sağlam çözümlerile tasarlanmıştır.

  • %100 ÇELİK TAMPON

    Bakım maliyetlerini azaltmak için 3 parçalı

  • ÇELİK KÖŞELİ

    plastik tamponlar

  • FAR KORUMA KAFESLERİ

    ve standart polikarbonat camlı farlar darbelere karşı tamponun gerisinde tasarlandı.

    PLASTİK, ÇELİK KÖŞELİ VEYA %100 ÇELİK TAMPON SEÇENEKLERİ

  • ŞASİ TAKVİYELERİ ÇEŞİTLİLİĞİ

    Şasi çerçevesinin mekanik direncini garanti eder.

  • MEKANİK VEYA PNÖMATİK ARKA SÜSPANSİYONLAR

    21t parabolik 3 yaprak, 26t parabolik 4 yaprak, 21t 2X2 körüklü veya 26t 2X4 körüklü

C gamı, yükseklik mesafesi fazlalığı, off-road modu, standart robotize şanzımanı ve ön dingildeki hidrostatik tahrik sistemi (Optitrack) sayesinde her tür arazide olağanüstü bir çekişi garanti eder.Hareketliliği daha da artırmak için tescilli off-road modelleri de mevcuttur.

  • ENGELLERİ RAHATÇA AŞABİLMEK İÇİN 24° YAKLAŞMA AÇISI

  • DEPONUN EN ALT NOKTASININ YERDEN YÜKSEKLİĞİ 440 MM*

    * 13R22.5 lastik ve D560 depo ile

  • TÜM MODELLERDE STANDART TEKERLEKLER ARASI VE TAHRİKLİ DİNGİLLER ARASI DİFERANSİYEL KİLİTLERİ

  • ÇİFT REDÜKSİYONLU TAHRİKLİ TANDEM DİNGİL

    Zorlu arazi şartlarında daha fazla çekiş gücü

  • ZORLU ARAZİ ŞARTLARININ ÜSTESİNDEN GELEBİLEN OPTITRACK

  • ÖN KISIMDA DARALAN KABİN GENİŞLİĞİ

    daha fazla manevra kabiliyeti sağlar.

  • ŞANTİYE KULLANIMINA ÖZEL OPTIDRIVER OFF-ROAD MODU

C gamı -40°C ile +60°C arası her türlü iklim koşulları altında güvenilirlik ve sağlamlık gerektiren ihtiyaçları karşılamak için aşırı zorlu ortamlarda test edildi. 53 araç, kalitesini daha da arttırmak ve işinizle ilgili günlük zorlukların üstesinden daha rahat bir şekilde gelebilmeniz için satışa sunulmadan önce müşterilerimiz tarafından gerçek koşullar altında kullanıldı.

  • Kabinin güvenilirliğinin sağlanması için binlerce test saati

    DAHA GENİŞ İÇ MEKAN: ALÇALTILMIŞ MOTOR TÜNELİ VE DAHA GENİŞ, DAHA UZUN KABİN

  • SUDAN GEÇİŞ TESTİ

    ile parçaların suya olan direnci kontrol edildi.

    ZORLU KOŞULLARDA YAPILAN 5 MİLYONDAN FAZLA KİLOMETRE

  • TUZLU ÇAMUR TESTİ

    ile parçaların korozyon direnci doğrulandı.

  • ZORLAŞTIRILMIŞ PİSTTE YAPILAN TESTLER

    ile süspansiyonların sağlamlık ve güvenirliliği doğrulandı.

  • ÖNDEN DARBE

    Kabinin çarpışma direnci testi

  • DAYANIKLILIK TESTİ

    ile ekipman gruplarının dayanıklılığı garanti altına alındı.

SÜRÜCÜLERİNİZ KAMYONUNUZLA
GURUR DUYMALIDIR

Renault Trucks C KONFOR Euro 6
  • TELEFON, HIZ SABİTLEYİCİ VE HIZSINIRLAYICISINI KUMANDA EDEBİLENÇOK FONKSİYONLU DİREKSİYON SİMİDİ

  • HD NAVİGASYON EKRANI

  • DİREKSİYON SİMİDİ ÜZERİNDE OPTIDRIVERROBOTİZE ŞANZIMAN KUMANDASI

  • ELEKTRİKLİ OTOMATİK PARK FRENİ KUMANDASI
  • DİFERANSİYEL KİLİTLERİ İÇİN TEK KUMANDA

HER ŞEY ELİNİZİN ALTINDA

Parmaklarınızın ucundaki faydalı kumandalar büyük bir sürüş konforu sağlar.
Otomatik donanımlar sürücünün işine odaklanmasına yardımcı olur.

Renault Trucks C KONFOR Euro 6
  • KASAYA GÜVENLİ ERİŞİM İÇİNTAVANDA VE KABİN ARKASINDAİKİ ADET TUTAMAK

  • KABİNE VE ÖN CAMA ERİŞİMİ KOLAYLAŞTIRMAK İÇİN TIRMANMA TUTAMAKLARI

  • YÜKÜN İÇERİĞİNİ KONTROLETMEK İÇİN YAN BASAMAK

  • GENİŞ VE KAYDIRMAZ BASAMAKLARİLE KABİNE RAHAT GİRİŞ

Kabin ve üst yapıya kolay erişebilme, sürücünün günlük çalışmasını ve aracın bakımını kolaylaştırmak için tasarlanmıştır. Renault Trucks C verimliliğin artırılması için mükemmelbir araçtır.

  • ÖN CAM BASAMAKLARI

    Aracın bakımını kolaylaştıran kaymaz basamaklar

  • İÇERİDEN VE DIŞARIDAN ERİŞİLEBİLEN BÖLMELER

    Ağır bagajların yüklenmesini kolaylaştırmak için

    YÜKLEME KONTROLÜ İÇİN YAN BASAMAK

  • 85° KAPI AÇISI İLE

    Kabine kolay erişim

Sürücü koltuğu ve direksiyon simidinin çok çeşitli ayar özellikleri sürücü için ideal bir sürüş pozisyonu sağlar. Geniş boyutlu ve renkli ana gösterge paneli öğretici tarzda bilgilendirmeye imkan verir.

  • ARACA GİRİŞ/ÇIKIŞ ŞEKLİ

    Sürücü mahalline kolay giriş

  • ÜÇ BOYUTLU AYARLANABİLEN DİREKSİYON SİMİDİ

    Yükseklik, derinlik, eğim

  • DİREKSİYONDAKİ KUMANDALAR

    Telefon ve menünün kontrolünü kolaylaştırır.

  • KLİMA VE OTOMATİK BUĞU ÇÖZÜCÜ

    Yan camlar, ön cam ve dikiz aynaları

  • YAN AYNA VE CAMLARIN KUMANDASI

    Kademeli elektrikli cam kaldırma ve geniş görüş açılı dikiz aynalarının elektrikli kumandası

  • YERİ DEĞİŞTİRİLEBİLİR DÜĞMELER

    Sürücü mahallinin kişiselleştirilmesi

  • OPTIDRIVER KUMANDASI

    Yüksek sürüş konforu

  • SÜSPANSİYONLU VE HAVALANDIRMALI KOLTUKLAR

    Gömülü tip emniyet kemerleri, kafalıklar, ısıtma, yan ve bel desteği, 20 cm ileri-geri ayarlama özelliği

Büyütülen kabin hacmi, bütün kabin tiplerinde mevcut bağımsız kalorifer, eşya gözleri, estetik ü

  • DAHA BÜYÜK BİR İÇ MEKAN: KÜÇÜLTÜLMÜŞ MOTOR TÜNELİ VE DAHA GENİŞ, DAHA UZUN KABİN

  • HOMOJEN HAVA DAĞILIMLI BAĞIMSIZ KALORİFER

KAMYON İŞİNİZİN
GÜVENCESİ OLMALIDIR

Cam ve ayna tasarımı görünürlük açısından çok önemlidir. Çok çeşitli farlar sayesinde her koşul ve ortamda maksimum güvenlik sağlanır.

  • VİRAJ FARLARI

    Manevralarda daha yüksek bir güvenlik

  • DİKİZ VE ÖN AYNALAR

    üstünde bir görüş sağlar.
    A. Yönetmelik
    B. Renault Trucks

Çeşitli frenleme sistemleri ve akıllı sürüş destekleri sürücüleri korur ve yüklerini güvence altına alır.

  • ÖN VE ARKADA DİSK FRENLER

    hava kanallı veya dolu olarak tüm modellerde standart

  • YOKUŞ KALKIŞ DESTEĞİ

    Frenler kamyonun geriye kaymasını önleyerek yokuşta kalkışa destek olur.

  • MOTOR VE ŞANZIMAN ÜSTÜNDEKİ

    Yavaşlatıcı kumandası

  • ELEKTRONİK YÖRÜNGE KONTROLÜ

    Sürücünün araç yörüngesini kontrol etmesine yardımcı olur ve kritik durumlarda devrilmeyi önler.

  • HIRSIZ ALARMI

    Kapıların açılması durumunda sürücüyü uyarır.

  • OPTIBRAKE +: 414 KW YAVAŞLATMA GÜCÜ*

    * Bir DTI 13 motor ile

  • ALKOL TESTLİ IMMOBILIZER

    Aracın çalıştırılmasından önce sürücünün kanındaki alkol düzeyini kontrol eder.

  • KAPILARIN MEKANİK KİLİTLENMESİ

    Aracın içinden ek bir kilitleme sağlar.

  • MOTOR DURUNCA OTOMATİK OLARAK DEVREYE GİREN ELEKTRİKLİ PARK FRENİ

  • facebook
  • twitter